Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~szymi5 | użytkownik

imię i nazwiskoSzimi Szimi adresWrocław zarejestrowany30.07.2008 @01:55:35 ostatnio na stronie04.10.2011 @00:42:16



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu6967844
digarty58 komentarze663 posty na forum1

komputer / sprzęt
Canon EOS 450D kit + sigma 70-300mm F4-5.6 + Canon EF 50mm f/1.8

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~xraspberryyx    08.10.2008 @17:07:08
dzięki, ale napis musiał zostać dodany.
widzisz,ktoś po prostu `ukradł` mi kiedyś to zdjęcie, więc bezczelnie napisałam, że to ja robiłam,o ;P
pozdrawiam.
~siabadaba    08.10.2008 @16:51:23
Trzeba się dobrze rozglądać.
_______
"Dorosłość jak poczętek umierania..."

Zapraszam, zapraszam...
~kubusek    06.10.2008 @12:52:46
dam ci jutro bo dzisiaj u lekarza bylem;P juz nawet ci nagralem wczoraj:D
_______
nie dziekuj tylko tez ocen
~Dziwadlo    11.09.2008 @20:21:33
dziękuje :D
_______
blablabla

~niejada    10.09.2008 @23:26:19
dziękuję bardzo
~akuracik    10.09.2008 @16:35:20
Kolory całkowicie naturalne - tuż przed wschodem słońca. Z reguły nie "upiększam" zdjęć. Dzięki za wizytę
_______
A ja nie chciałabym tak po prostu przeminąć ...
~pacio    09.09.2008 @19:46:26
dzieki za odwiedziny
~sebol    08.09.2008 @20:27:57
i następnym razem się nie bulwersuj tylko przypomnij sobie coś - co powinieneś był przeczytać

: Nie rozumiem powodu usunięcia mojej pracy.
Oto zestaw najczęstszych powodów usunięć lub ukryć słabych prac, wraz z dokładniejszymi objaśnieniami:

- Zdjęcie pasuje do albumu rodzinnego
Oznacza to że jest to zdjęcie, które nie posiada żadnej wartości artystycznej. Jeżeli Twoja praca ma wymiar jedynie albumowej pamiątki, bez zamysłu artystycznego to taka praca nie będzie u nas mile i pozytywnie odbierana. Digart jest serwisem do prezentowania sztuki, a nie członków rodziny, kolegów czy zwierzęcych pupilków.

- Praca o nieciekawej tematyce, brak walorów artystycznych
Praca nie posiada żadnych walorów artystycznych, czego główną przyczyną jest słaby pomysł, ukazany w kompletnie nieciekawy sposób. Pamiętaj, że Twoją pracę będą oglądać setki osób. Zdjęcia robione z nudów, mające na celu jedynie testowanie możliwości aparatu ani nikogo nie zaciekawią ani nie zachęcą do oglądania całej Twojej galerii.

- Praca słaba technicznie
Praca została dodana bez wcześniejszego opanowania techniki użytej do jej utworzenia [przynajmniej na poziomie dostatecznym]. Zaleca się dalsze ćwiczenia i poszerzanie wiedzy na temat medium, które Cię interesuje.

- Brak pomysłu, nieprzemyślane wykonanie
Praca nie przekazuje żadnych głębszych treści, a słaby pomysł [albo jego brak] nie jest rekompensowany techniką wykonania.

- Nieciekawe ujęcie tematu, brak walorów artystycznych.
Mimo, że w pracy zostało poruszone ciekawe zagadnienie, to niestety wykonanie kompletnie popsuło jego odbiór.

- Praca nie przygotowana do prezentacji w sieci
Sposób w jaki ta praca została przeniesiona na nośnik elektroniczny, dyskwalifikuje ją jako digart. Data w rogu zdjęcia, niedbały skan rysunku to mankamenty, które eliminują pracę w KAŻDEJ galerii.

- Zbyt duże wymiary pracy
Twoja praca ma przede wszytkim trafiać do oglądającego. Praca, której rozmiar uniemożliwia jej oglądanie na ekranie monitora nie zatrzyma nikogo na dłużej.

- Zbyt małe wymiary pracy
Praca jest zbyt mała by stwierdzić, czy digartowicz jest jej autorem oraz taka, której mały rozmiar uniemożliwia wygodne jej oglądanie.
_______
czekam na Twoją zemstę
~sebol    08.09.2008 @20:22:33
1- podejrzewam że masz o wiele lepszy aparat od mojego
2 - to trzeba się nauczyć tak ustawić go aby zdjęcie było ostre - bo to akurat jest banalne ;|
_______
czekam na Twoją zemstę
~GregorP    08.09.2008 @19:57:51
Oj, jeśli chodzi o zdjęcia dopiero się uczę Dziękuję za poradę. Pozdrawiam.
_______
http://www.aqq.komunikatory.pl - Gołe laski!
~169KoT    08.09.2008 @19:56:27
nie zwiekszyl tylko zwiekszyla jesli juz
dziewczyna jestem:P
_______
Zapraszam do mojej galerii
http://169kot.digart.pl/digarty/
~jad    07.09.2008 @01:05:36
to, że nieostre nie znaczy przecież że złe..
pozdrawiam
~briho    07.09.2008 @00:35:19
Dzięki.
_______
Moja fotografia ślubna i nie tylko
http://www.piotrbrichacek.pl
~paulaa009    07.09.2008 @00:34:14
wiem, ale moim aparatem trudno wyostrzyć ptaka w locie
_______
Czy jesteś tolerancyjny? Tak. Nienawidzę tylko murzynów, pedałów, okularników i grubasów.
~Alveaenerle    06.09.2008 @19:43:22
zdjęcie jest nic nie obrabiane...tylko zmniejszone...
akurat udało mi się trafić na piękny zachód na mazurach...
~deilla    06.09.2008 @19:29:02
Pierścienie dają dużo większe przybliżenia jak odwrócone obiektyw. - Ostrość jest łapana tylko manualnie - auto nie wchodzi tu w rachube. Ale aby złapać ostrość tam gdzie chcesz - dzielą cie od tego dosłownie milimetry albo ich ułamki - generalnie idzie się przy tym napocić

Dzięki.
ostatnio edytowane: 2008-09-06 19:29:21
_______
http://www.makroforum.pl/
~deilla    06.09.2008 @19:23:13
Nie zgadłeś. Macro 105 + pierścienie 55mm. Spróbuj sobie wogóle czymś takim łapać ostrość na 5 milimetrowym owadzie.... który do tego wszystkiego łazi nerwowo po kwiacie...

~oceanxavenue    06.09.2008 @16:08:47
Dziękuję
~saihqiba    06.09.2008 @15:53:42
No to już wszystko jasne...ale fotka bardzo fajna :D
_______
~sirtorpeda    06.09.2008 @11:22:10
Czesc Szymon, dzieki za komentarz, ale strosc jest tam, gdzie byc powinna. To zdjecie o tym chlopaku a nie o pilce
_______
Korzystam z całej skali ocen, nie jestem wredny ani mściwy. Każdą ocenę popieram argumentami. Zapraszam do siebie, ale nie musisz mi się rewanżować dobrą oceną za dobrą ocen
~MuKuL    06.09.2008 @00:44:40
no dzięki
~yeahX    05.09.2008 @22:11:00
czekam! :D
ja też mam jakiś tam stare gówno, tyle, że nie wiem czy działa ;O xD
~yeahX    05.09.2008 @21:58:02
ale chyba lepsze stare lustro co ;>
~yeahX    05.09.2008 @21:46:10
'lustrzanka na zdjęciu profilowym NIE moja ja nie mam nawet żadnej lustrzanki '
raz w życiu miałem lustrzankę w ręku.
a jaki obecnie posiadasz aparat ?

Edit:
ja też jestem początkujący. nie uważam się za fotografa czy coś w tym stylu. żeby było jasne, ale skoro piszesz mi o braku ostrości na zdjęciu które miało z tyłu full ostrości, to trochę mnie poniosło :P
ostatnio edytowane: 2008-09-05 21:48:30
~yeahX    05.09.2008 @21:43:27
ej no ziom teraz mnie rozbawiłeś.
ja mam nikona l16, 300 zł kosztował bez promocji i z ostrością nie mam problemów
dziwne(?) bo z tego co widzę na zdjęciu profilowym masz o niebo lepszy aparat od mojego. eh.
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt